środa, 11 grudnia 2013

Witaj w Wonderlandzie...

Jest mi niezwykle przyjemnie powitać Was w moim świecie. Przez długi czas moje serce się rwało, a dusza tęskniła za czymś… Po tysiącach spacerów, setkach zapisanych kartek, niekończących się przemyśleniach, znalazłam odpowiedź. Moje tęsknoty i niespełnione pragnienia w końcu znalazły ujście. Tak powstał Wonderland…

Żywię ogromną nadzieję, że emocje zaklęte w moich projektach, przeleją się na Was. Że tak jak ja, poczujecie na sobie plamy księżycowego światła, że będziecie płakać razem z niebem w deszczowy dzień, że zakochacie się w srebrnym pyle malującym się na marmurowej posadzce nocnego nieba. Że będziecie się przekrzykiwać z wiatrem, dając ujście swojej nieposkromionej naturze. Że będziecie wdychać zapach natury i poczujecie się wolni… Wonderland jest miejscem, gdzie spotykają się wszystkie te emocje. Życzę sobie i Wam, abyście czerpali z nich jak najwięcej.

Zapraszam zatem do mojego świata. Wonderland stoi przed Wami otworem…





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Make My Wonderland